ジョブID
5255
勤務地
〒106-6108 東京都港区六本木6-10-1 六本木ヒルズ森タワー16F
職種
正社員
給与形態
未選択
給与額
3,000,000円 - 4,000,000円
職種
人事 / 採用
職務明細
日本リージャスは、120カ国以上、1100都市を超える地域、3400拠点以上のネットワークを持つ世界最大のワークスペースプロバイダーであるIWG plc(本社:スイス、CEO:Mark Dixon)のビジネスモデルを日本に持ち込み、新しいワークスタイルを日本全国に普及させた、フレキシブルオフィス事業のリーディングカンパニーです。
IWG Pls(旧リージャス・グループ)は、1989年にベルギー・ブリュッセルにて、ビジネストラベラー向けのオフィススペース企業として創設され、現在はイギリスを拠点に置き、ロンドン証券取引所に上場しています。
日本においては、日本リージャスホールディングス株式会社が、1998年9月に新宿パークタワーにて最初のレンタルオフィスを開設。以来、あらゆるオフィスニーズに対応するため、「リージャス」をはじめ、コンパクトな「オープンオフィス」など、日本全国でマルチブランド展開をしています。 2016年には、新たなコミュニティーを生み出すビジネス スペース「SPACES」を立ち上げ、現在では全国で8拠点を展開中。2022年には、ハイエンドブランド「Signature」を六本木ヒルズにオープンしました。
2023年2月1日より三菱地所グループの一員となり、同グループが展開する国内事業既存拠点と、IWG Plsのワールドワイドな競争力、そして、国内47都市、173拠点を誇る日本リージャスのネットワークを融合し、レンタルオフィス・コワーキングスペースを多くのお客様にご活用いただいております。
リージャスホームページ: https://www.regus-office.jp/
Japan Regus brings the business model of IWG plc (Headquarters: Switzerland, CEO: Mark Dixon), the world's largest workspace provider with a network of more than 3,400 locations in more than 120 countries, over 1,100 cities, to Japan. A leading company in the flexible office business that has spread work styles throughout Japan. Founded in Brussels, Belgium in 1989 as an office space company for business travelers, IWG Pls (formerly Regus Group) is now based in the UK and listed on the London Stock Exchange. In Japan, Japan Regus Holdings Co., Ltd. opened its first rental office in Shinjuku Park Tower in September 1998. Since then, in order to meet all office needs, we have developed multiple brands throughout Japan, including "Regus" and compact "Open Office". In 2016, he launched SPACES, a business space that creates new communities, and currently has eight locations nationwide. In 2022, the high-end brand “Signature” will open in Roppongi Hills. From February 1, 2023, we will become a member of the Mitsubishi Estate Group, and will combine the existing domestic business bases of the group, the worldwide competitiveness of IWG Pls, and the network of Regus Japan, which boasts 173 bases in 47 cities in Japan. Many customers are using rental offices and coworking spaces through integration.
Regus homepage: https://www.regus-office.jp/
スキル・資格
必須スキルと経験:
・ワード、エクセル、パワーポイントを使用した事務経験
・お客様、その他社内外と折衝した経験
・英会話のスキル(TOEICは問いませんが一般のビジネスレベル程度)
求める人物像
・人事領域における向学心
・ネガティブなことがあっても『とりあえず前に進もう』とする前向きな精神
・誠実に職務を全うする意識
望ましいスキルと経験
・採用事務の経験
・面接の経験
・ビジネスレベルの英語力
Required skills and experience:
・Clerical experience using Word, Excel, and PowerPoint
・Experience negotiating with customers and others inside and outside the company
・English conversation skills (TOEIC does not matter, but general business level)
Desired figure
・A desire to learn in the field of human resources
・A positive spirit that “let’s move forward” even if there are negative things
・Consciousness to fulfill one's duties faithfully
Desirable Skills and Experience
・Recruitment office experience
・Interview experience
・Business level English
業務内容
業務内容
採用担当として、弊社CA(Community Associate)の採用全般をお願いします。
・CAの採用にかかる採用Webサイトの管理およびエージェントとの折衝
・応募者との日程調整
・CA候補者との面接
・オファーレターの作成及び、入社準備
Duty
As a recruiter, To take care of the overall recruitment of our CA (Community Associate).
・Management of the recruitment website related to CA recruitment and negotiation with agents
・Schedule adjustment with applicants
・Interview with CA candidates
・Create an offer letter and prepare for joining the company
その他
休暇や福利厚生など
土日祝祭日
バースデー休暇
有給初年度10日、翌年16日、最大20日付与
産休・育休・特別休暇
受付業務の採用をお任せします。
ホスピタリティ業界出身で、身なりに気を使った方を優先します。
勤務時間
9:00-18:00
その他待遇、手当等
残業ほぼなし
休日休暇
土日祝