Veřejná opatrovnice/veřejný opatrovník [Czech Republic]


 

O nás

MČ Praha 6 tvoří svou rozlohou i počtem obyvatel rovnou desetinu hlavního města Prahy. Naším cílem je zajištění vysokého standardu poskytovaných služeb odpovídajících současným požadavkům na moderní úřad, s důrazem na elektronizaci procesů a komunikaci prostřednictvím moderních technologií. Chceme být profesionální radnicí se službami pro širokou veřejnost nejen z Prahy 6, ale i místem, kde občané dokáží rychle a efektivně vyřešit své požadavky.

Úplné znění Oznámení o volném pracovním místuje zveřejněno nawww.praha6.czv rubrice Volná pracovní místa.Na našich kariérních stránkáche-zamestnani.czse o nás můžete dozvědět bližší informace.
Uvítáme Vaši písemnou nabídku se strukturovaným profesním životopisem v českém jazyce,kterou prosím zasílejte tak, aby ji vyhlašovatel obdrželnejpozději dne 21. července 2023v podatelně Úřadu městské části Praha 6, Československé armády 601/23, Praha 6.

Městská část Praha 6 - Úřad městské části

hledá nového kolegu/kolegyni a vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa

veřejný opatrovník/veřejná opatrovnice.

s náplní práce:

  • Na základě rozhodnutí místně příslušného soudu vykonává institut opatrovnictví občanů omezených na svéprávnosti ve prospěch opatrovance.
  • Sleduje zdravotní a psychický stav opatrovanců, řeší jejich náročné životní situace, poskytuje opatrovancům podporu a pomoc.
  • Spravuje movitý a nemovitý majetek opatrovanců, rovněž tak finanční prostředky, kterými disponuje v rozsahu stanoveném soudem a zodpovídá za účetní evidenci.
  • Jedná se zdravotními, léčebnými a sociálními zařízeními, rozhoduje o podání žádosti o umístění v takových zařízeních.
  • Vyslovuje ústní a písemnou formu informovaného souhlasu s poskytováním akutní péče pro opatrovance.

Co od Vás očekáváme:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském/bakalářském studijním programu
  • praxe a orientace v sociální oblasti vítána
  • schopnost porozumět verbálním i neverbálním sdělení
  • velmi dobré komunikační schopnosti, včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu v českém jazyce
  • schopnost samostatného i týmového řešení problémů, identifikace priorit
  • zvládání zátěže
  • znalost práce na PC (MS Office) na uživatelské úrovni

a uvítáme

  • praxi a orientaci v sociální oblasti

  • řidičské oprávnění pro řízení mot. vozidel sk. B

  • úspěšně složenou zkoušku podle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti, pro výkon správních činností při výkonu veřejného opatrovnictví.

Co Vám můžeme nabídnout:

Platový tarif v 11. platové třídě je stanoven ve výši od 25 280 do 37 170 Kč a bude určen podle délky praxe, doby péče o dítě a doby vojenské základní (náhradní) služby, osobní příplatek může být poskytnut až do výše 37 170 Kč.

  • pružné rozvržení pracovní doby; možnost sjednat kratší pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 dny zdravotního volna (sick days)
  • e-stravenky v hodnotě 100 Kč/den plně hrazené zaměstnavatelem
  • příspěvek na kupon MHD na území hl. m. Prahy
  • příspěvek na penzijní připojištění, další zaměstnanecké výhody, vzdělávání pro podporu profesního rozvoje
  • příjemné pracovní prostředí v blízkosti stanice Hradčanská/Dejvická (metro A).


Benefity

  • Sickdays
  • Pružná pracovní doba
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti

Sponsored Ads


 

.
Previous Post Next Post

نموذج الاتصال